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Developer Diary: Alpha 14 - Druckversion

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Developer Diary: Alpha 14 - Blue-Shark - 22.01.2016

Developer Diary: Alpha 14
Zitat:New shot showing old player faces and new sunsets and smooth Navezgane.

Ok here we are again ready for another kickass alpha. FYI we aren't abandoning 13, we will release a patch for the last remaining issues, but lets talk about 14 here. Any troll remarks about 13 bugs in this thread will not be tolerated.


That said so far we have a new hide poncho, full kevlar and army fatigues, unified sunsets, new death and spawning, animation drive sound events (footsteps are perfectly in sync as well as body thuds hitting the ground), hundreds of xml fixes from the community (I'm working with Gazz on this), and a lot more to come. Discuss! Our main goal for 14 however, is bug fixing and optimizations.




Entwicklertagebuch: Alpha 14

So wir sind wieder da, in einer neuen Arschtritt-Alpha. Wir werden Alpha 13 nicht aufgeben, und einen Patch für die letzten restlichen
Probleme veröffentlichen, aber 14 weitere Probleme werden offen bleiben. Einge Trolle finden genau 13 Programmfehler in dem Thread und
das tolerieren wir nicht.
Es heißt wir haben einen neuen Ponchno (vermutlich gegen Radioaktivität) ,neue Müdigkeiten, neue Sonnenuntergänge, Neue Tode und
spawning (in die Welt gebären Wink) animiertes Antriebsschallereignis (Fussschritte sind vollkommen synchron sowie Körper-Schläge auf
den Boden), hunderte von XML fixes durch die kommunity (Ich arbeite mit Gazz daran), und einigem mehr das noch kommt. Diskussion!

Unser Hauptziel für 14 jedoch bleibt, Bugfixing und Optimierungen.